Binnen 30 minuten bij u
Beoordeeld met 9,2
24/7 telefonisch bereikbaar

De voordelen van TK Koeriers

  • Binnen 30 minuten overal in NL op locatie
  • Beste prijs/kwaliteit verhouding van Nederland
  • 24/7 bereikbaar voor spoedopdrachten
  • Heldere communicatie en korte lijnen
  • Ook koel/vriestransport met °C log/tracksysteem
  • Landelijk dekkend netwerk van ervaren koeriers
  • Gespecialiseerd als internationaal spoedkoerier
  • Live order/koerier tracksysteem
  • Direct een afgetekende vrachtbrief in de mail
  • Al uw transport, groot/klein, licht tot zwaar
  • Goederen verzekerd volgens AVC/CMR condities
  • NIWO gecertificeerd op alle punten
  • Geen toeslagen, dus achteraf geen verrassingen
  • Betaling bij ons achteraf op factuur

Kwaliteit en betrouwbaarheid

TK Koeriers is in het bezit van het felbegeerde NIWO certificaat (Stichting Nationale en Internationale Wegvervoer Organisatie). De NIWO-vergunning stelt drie voorwaarden aan ons bedrijf waarvoor wij uitgebreid gescreend zijn, namelijk; betrouwbaarheid, kredietwaardigheid en vakbekwaamheid. Dankzij het NIWO certificaat garanderen wij dat uw zending met de zorg en vakkundigheid wordt behandeld die het verdiend.

NIWO

Over TK Koeriers

TK Koeriers locatie 1
Fluitersweg 140
7317 BS, Apeldoorn
Algemeen: 088-6066810
Spoed:  088-6066800
Mail:    info@tkkoeriers.nl 
Mail:    planning@tkkoeriers.nl

Offerte aanvragen

KvK-nummer: 88815951
Btw-id nr : NL 864788629B01
NIWO: 39428

TK Koeriers locatie 2 (Tussen Utrecht en Amsterdam)
De Corridor 14 j
3621 ZB, Breukelen
Algemeen: 088-6066810
Spoed:  088-6066800
Mail:    info@tkkoeriers.nl 
Mail:    planning@tkkoeriers.nl

Offerte aanvragen

KvK-nummer: 88815951
Btw-id nr : NL 864788629B01
NIWO: 39428

TK Koeriers: hoe het allemaal begon.

Vanuit de passie voor de vrijheid en het rijden is ons koeriersbedrijf ontstaan in 2008. Doordat wij vervolgens de behoeftes van onze klanten als geen ander begrepen is ons bedrijf inmiddels gegroeid tot een begrip bij veel klanten door heel Nederland. Wij begrepen de noodzaak van het belangrijke eisenpakket van de B2B leveringen zoals snelheid van leveren, flexibiliteit, goede communicatie en korte lijnen en dat alles voor een transparant en eerlijk tarief. Tegenwoordig zien en merken wij dat bij veel bedrijven de klanten nog een nummertje zijn, dit is voor ons een no-go ervaar het zelf en dat 24/7.

Wij behandelen onze klanten zoals wij zelf behandeld willen worden met de beste service en kwaliteit. Niet tevreden, neem gerust contact op voor een oplossing. Nee verkopen staat bij ons namelijk niet in het woordenboek, verantwoordelijkheidsgevoel wel, wij vinden voor vrijwel elk transport een juiste oplossing. Of dit nu een spoedopdracht is of een opdracht met minder urgentie, wij denken graag met u mee voor een passende oplossing.

Modernisering en automatisering

 

 

 

Wij blijven natuurlijk niet achter in de tijd en hebben altijd een luisterend oor gehad voor onze klanten. Dit heeft ertoe geleid dat wij tegenwoordig volledig geautomatiseerde bedrijfsprocessen hebben doorgevoerd. Denk hierbij aan ons klantenportaal waarin elke klant een eigen account kan aanmaken en volledig digitaal de order kan invoeren binnen 5 minuten, hier ontvangt u vervolgens een orderbevestiging van met alle complete gegevens inclusief track en tracé link voor het live volgen van de orderstatus. Mocht u hiervan een volledig ingevulde AVC vrachtbrief of CMR ontvangen per mail, hoeft u alleen een vakje aan te vinken. De planning koppelt vervolgens uw order aan de juiste chauffeur. Het printen van de vrachtbrief is zeker geen verplichting want onze chauffeurs krijgen de order gegevens digitaal op de telefoon waarbij ze bij het afhalen en leveren een handtekening naam en tijd invullen. Dit krijgt u vervolgens direct tijdens het afleveren als afleverbevestiging inclusief volledig afgetekende CMR vrachtbrief in de mailbox inclusief handtekeningen, namen en tijden.

Nieuwe order? Maakt u net zo makkelijk binnen 5 minuten weer aan in uw eigen omgeving door in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik hier om in te loggen.

Betaalbaar

 

Door ons lange bestaan hebben wij inmiddels een betrouwbaar netwerk kunnen opbouwen van ervaren en verantwoordelijke koeriers die vrijwel overal in het land binnen 30 minuten op afhaallocatie kunnen staan. Doordat wij geen groot bedrijfspand hebben maar een uitgebreid landelijk dekkend netwerk hebben van selectief gescreende en ervaren ZZP'ERS kunnen wij u een scherp tarief aanbieden. Bij ons betaalt u achteraf op factuur en desgewenst doormiddel van een iDEAL link op de factuur.

Kennismaken met TK Koeriers

Tom

Koerier ApeldoornTom eigenaar/directeur van TKKoeriers, mede verantwoordelijk voor de planning, klantenwerving/marketing en eind verantwoordelijk voor de beslissende bedrijfsprocessen. Hij is het bezige bijtje die nooit stil kan zitten en altijd mee denkt met de klant voor de beste oplossing en hiervoor ook alles op alles zet. Iemand die het vervullen van de wensen van de klant dan ook keer op keer echt als een uitdaging ziet en hier inmiddels erg gedreven in is. Een echt werkpaard die snel spreekwoordelijk teveel hooi op zijn vork neemt maar nooit ziek is geworden door hard te werken. Kwaliteit voor kwantiteit en hoog verantwoordelijkheidsgevoel voor alle klanten en orders in ons geautomatiseerde orderproces.

Altijd bezig met het professionaliseren van de verschillende bedrijfsprocessen. Niet zeuren maar doen is zijn motto. Eén van de aanspreekpunten binnen het bedrijf die zich nog steeds bezig houdt met de planning en klant en mail contact. In de vrije tijd die hij nog heeft zeer regelmatig in de sportschool te vinden en ondanks zijn gedreven werkwijze altijd in is voor een dolletje.

Eric

Eric onze CEO en multi inzetbare superkracht. Heeft in meerdere landen gewoond, spreekt dan ook meerdere talen vloeiend. Manager geweest bij verschillende multinationals. Hij is onze vriendelijke planner en administrateur die alles van A tot Z zeer gestructureerd op een rijtje zet om foutjes te voorkomen en streeft altijd naar de beste kwaliteit. Iemand met het hart op de juiste plek voor vriend en vijand. Hij is erg betrokken met onze klanten en denkt dan ook graag met u mee voor een juiste oplossing van uw transport. Administratief onderlegd, planner en klant contact. Niks is Eric te gek en hij gaat overal met een volle 100 % inzet voor. Eric zoekt altijd alles tot in de puntjes uit en komt altijd met creatieve en efficiënte oplossingen. Eén van onze serieuze aanspreekpunten voor onze klanten al heeft hij ook een aardige dosis humor die menig klant een glimlach kan bezorgen. Eric denkt graag met onze klanten mee , denkt en handelt daarom altijd probleemoplossend ,want onze klanten staan altijd op nummer 1. In zijn vrije tijd is hij regelmatig te vinden in zijn kano op het water en droomt hij regelmatig over een leven op het water.

Jola

Jola onze vriendelijke hoofd administratief medewerkster. Nadat zij vele jaren wiskunde lessen heeft gegeven op school was het tijd voor een nieuwe uitdaging en heeft zij de stoute schoenen aangetrokken voor een overstap om ons team te versterken. Werken met cijfertjes is voor haar dus geen onbekend gebied. De formules stromen haar dan ook door het bloed. Een grote aanwinst voor ons team, waar anderen steekjes laten vallen strijkt zij alles weer strak. Jola is het aanspreekpunt als het gaat om administratieve vragen en staat dan ook altijd voor iedereen klaar. In haar vrije tijd gaat zij graag wandelen en heeft zij als hobby borduren. Zowel in haar werk als in haar hobby laat zij geen steek vallen.

Weronika

Wegens succes en groei van ons bedrijf wordt hier onze lieve en behulpzame Weronika ingewerkt door onze punctuele hoofd administratief medewerkster Jola. Weronika komt uit een echte ondernemersfamilie en administratieve taken zijn haar met de paplepel ingegoten. Zij ziet het uitzoeken en controleren van de administratie dan ook als een uitdaging waar altijd veel winst te behalen is. Het controleren van de openstaande posten en inkoop en verkoop facturen is zij dan ook erg gedreven in. Weronika is erg sportief en gaat dan ook met grote regelmaat de sportschool in. Verder kan zij erg goed zingen en heeft zij een keeltje van goud net zoals zij een hart van goud heeft. Wij zijn blij om haar in ons team te verwelkomen!

Dave

Dave, is opgeklommen van onze zeer gewaardeerde chauffeur tot onze junior planner in opleiding die het als zijn plicht ziet om alle routes en ritten van onze klanten zo efficiënt mogelijk te plannen om zo de voordeligste offertes te kunnen maken. Hij voegt hier zijn kwaliteiten en ervaring als plannende chauffeur samen tot planner op kantoor. Dave houdt zich ook bezig met het inroosteren van de werknemers en werkneemsters en zorgt dan ook dat iedereen met de juiste capaciteiten op de beste plek terecht komt. Hij is ondanks zijn leeftijd en ervaring nu al een meester in het scheiden van de verschillende taken en is ondanks zijn geslacht een echte multitasker. Dave houdt van voetbal en gaat graag naar festivals.

 

 

Personeel en charters

Misschien wel de belangrijkste schakel in ons netwerk. Zij die 24/7 klaar staan door weer en wind om uw goederen veilig en snel op de juiste bestemming krijgen. De letterlijke en figuurlijke motor die ons bedrijf en economie draaiende houden. Want zonder chauffeurs/transport komt de economie letterlijk tot stilstand. Ontvang daarom onze chauffeurs altijd met een glimlach en een bedankje want een klein gebaar is voor onze chauffeurs onderdeel van de dagelijkse brandstof.

Heeft u algemene vragen over opdrachten of tarieven? Vul onderaan deze pagina het contactformulier in, dan geven we zo snel mogelijk antwoord op uw vragen. Voor een offerte, spoedopdrachten of andere ritten kunt u het beste op een van onderstaande buttons klikken.